Roligt ihopsläpp..

Gick till stallet nu imorse, jag var faktiskt där vi 8 (!) redan, och det är väldigt tidigt för att vara jag. Men anledningen till att jag var där tidigt var för att vi skulle släppa in den nya hästen, Dwyn, till Pammy och Qummin. Det var inga problem alls, först hälsade dom inte ens på varandra men tillslut så hälsade dom. Pammy höll sig i bakgrunden, medan Qummin visade att det är hon som bestämmer.
Men helt smärtfritt blev det, förhoppningsvis så trivs dom med varandra. Men dagens stall är klart, jag passade på att mocka och greja när jag var där så att jag slipper gå tillbaka senare.

Hittade förresten annonsbilden på min dator, hon var ju inte direkt någon skönhet.. Vad tycker ni? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0