Ridbyxor

Jag har lite brist på ridbyxor (jag har bara ett par svarta Mountain Horse som är ca 5 år gamla samt ett par lite halvslitna, röda John Whitaker att rida i) så efter löning så ska jag och pappa åka till Hööks och köpa ridbyxor. Jag hittade dessa på deras hemsida, detta är Helskodd Excellent CRW som kostar 649 kr för barnstorlek och 699kr för damstorlek.
Jag har varit sugen på marinblåa eller mellanbruna ridbyxor ett tag, men när jag såg dom ljusbruna och speciellt dom grå så fick jag lite beslutsångest. Det lutar starkt mot dom gråa då det lär bli lätt att matcha mot både brunt och svart läder (jag har svart läder i dressyren och ljusbrunt i hoppningen), till skillnad från brunt.
Så min fråga är, vad tycker ni? Vilka är snyggast? Och är det någon som har dessa och vet hur kvalitén osv är, och framför allt om dom är sköna? :D
 

Kommentarer
Postat av: Mikus

meh åh gråa var fiiinaaaa<3

Svar: Jag veeeet, visst var dom?! Tror det blir dom :d
simpleroutine.blogg.se

2012-09-22 @ 17:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0