Planer inför nästa helg

Jag har suttit och tittat runt lite på hästannonser i några veckor nu, och det är en speciell annons jag fastnat för. Ett mörkbrunt, 9-årigt sto som inte står allt för långt ifrån mig. Jag har bollat lite med pappa, och vi bestämde att jag skulle mejla och se.
Jag fick svar nu på eftermiddagen, och om en vecka så ska jag åka och provrida. Det känns egentligen jättefel i och med att vi fortfarande har Pammy, men om det klickar och ägaren är villig att hålla henne åt oss tills vi tagit bort Pammy så är det nog bland dom bästa alternativen. Då får jag direkt tankarna på något annat, för helt ärligt, det är bättre att lägga fokus på annat än att sörja.
Detta är allt ni får se nu, om det går bra på lördag får ni nog se något bättre samt en liten presentation av vad hon är för häst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0