Nu kör vi igen

Jag har egentligen ingen motivation fortfarande, eller jo lite. Ska ju åka och provrida imorgon bitti, jättenervös är jag! Måste förbi stallet och hämta hjälm + stövlar ikväll, det lär jag ju inte tänka på imorgon bitti inte. Skulle egentligen åkt förbi Kungens Kurva och Hööks idag, men så blir det inte. Istället ska jag och mamma försöka åka förbi Lyckås och kolla in deras höstrea - förra året fyndade jag både det ena och det andra. Vintertäcke, schabrak, hoppgjord, grimma osv.
Nu ska jag sikta in mig på ridbyxor, dressyrstövlar och kanske något fint från HV Polo eller Equiline. Vem vet, hoppas jag hittar något roligt. Lär säkert få med mig massvis med onödigt också, menmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0