Just det!

Glömde ju säga att jag skrittade ut på Pammy idag också. Skrittade ut en halvtimme med Katja och Quissy, till kolonilotterna och tillbaka. Tycker det är lite surt att min fining har vilat bort hältan när jag vet att den bara skulle komma tillbaka vid igångsättning igen, menmen.
Hon har så mycket överskottsenergi så hon taktade mest på tvären och krullade ihop halsen, sötan. Fast hon skötte sig exemplariskt med tanke på hur mycket hon står, fina lilla tjejen. Gud vad jag vill kunna träna och tävla med henne, men nä, det kommer ju aldrig fungera. Så himla synd, hon är verkligen min fina lilla tjej :(
Förresten, lägger upp en del bilder på Instagram och imorgon lär det väl bli rätt välanvänt när jag provrider, så om ni är riktigt nyfikna kan ni följa mig @Minnesarkivet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0