Ja nu är jag ju så mycket klokare..

Var ju iväg på Täby Hästklinik idag och tänkte att "nu kanske vi äntligen kan göra något åt detta". Icke.
Pammy sprang på transporten och var jättetaggad, när vi kommer dit får vi ställa henne i en box. Dom ber mig att ta ut henne så att dom kan känna igenom henne, men när jag gör det så ägnar dom henne inte ens en blick. Istället går dom och kollar på våra gamla röntgenplåtar och jag får lasta igen.
Det enda jag fått veta idag är att hon inte kommer hålla för dressyrarbete men eventuellt hoppning, men problemet är att jag måste rida så jävla mycket dressyr för att hoppningen ska fungera. Så kort sagt så kommer hon inte hålla, jävla skit.
Vi ska åka tillbaka och göra en hältutredning om två veckor, men jag tycker inte ens att det är värt det. Jag har ju redan fått svaret att hon inte kommer hålla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0