Tråkig stalldag

Vi höll oss i stallet till pussande och snuttegullande idag, jättetråkigt men jaja. Frida och Tommy var på besök, så jag tänkte att jag skulle vara lite social (Katja tävlade deras gamla häst ett tag under våren/sommaren, nu är hon såld dock). Imorgon får vi se om jag ens hinner rida, jag ska umgås med min kära vän Emma som jag inte har träffat på jättelänge. På fredag blir det inget stall alls om jag inte följer med Tove (granaryttarna.blogg.se) till hennes ponny.
Vi ska nämligen ha Glee-kväll, som dom Gleeks vi faktiskt är haha. Synd bara att nästa avsnitt kommer först om två veckor, jag hade hoppats på att vi kunde se E06 tillsammans men nope. Har inte ens E05 kommit än så blir det lite svårt. Varför ska dom teasea oss på det sättet?! :(

GUD VAD JAG SAKNAR RORY, han borde verkligen få komma tillbaka. Usch, definitivt bland mina favoritkaraktärer någonsin, tur att jag får ha kvar Sam och Joe i alla fall :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0