Think happy thoughts

1) På måndag får jag mina mediciner. 2) På måndag ska Maria få tid för röntgen av Maja. Det blir helt enkelt mycket som lär fylla upp mina tankar nästa vecka, så jag får helt enkelt försöka tänka positivt och göra det bästa utav situationerna. Dock känns allt rätt bra just nu, Maja kändes fin idag och jag har inte känt av ångesten på en hel vecka. Det är fantastiskt faktiskt, jag minns inte ens när jag sist gick utan ångest så pass länge.
Nya designen blev skitsnygg rent ut sagt också. Till och med kodningen blev riktigt bra, så nu är jag jättepeppad på att ta nya bilder och få in den här också! Åh mums säger jag bara. Livet leker just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0