Ridhandskar

Jag har faktiskt slutat rida med handskar, varför vet jag inte riktigt. Jag intalar mig själv (vem vet, det kanske stämmer också?) att jag rider med mjukare hand och får bättre kontakt med munnen, så nu föredrar jag helt enkelt att skippa dom.
Men nu är min fråga, i och med att det börjar bli himla kallt ute. Har ni några tips på sköna handskar som inte är allt för tjocka och klumpiga som man kan rida med i vinter? Nu tänker jag mig alltså ett "vanligt" par, men kanske med fleecefoder? Ge mig tips, och meddela mig även om vart det går att köpa! Jag måste dock testa dom först, så säg bara affärer som finns i Stockholm tack :)

Kommentarer
Postat av: Tussie

Finns ett par från CRW på hööks (:

2012-11-08 @ 12:48:26
URL: http://londonryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0