Pigga lilla björnen

Just nu kan jag lugnt sagt säga att Pammy är alldeles för pigg. Tänkte att "men visst, vi skrittar ut i mörkret". Dum idé alltså, folk som känner mig vet att jag är otroligt mörkrädd och paranoid, vilket oftast leder till ångest. Så ja, där skrittade vi i skogen med Katja och Lily, så skulle jag vända då Pammy inte går att trava på, men dom skulle hålla igång. Hon började direkt takta så ja.. Jag släppte henne, vilket tydligen uppskattades en del.
Så skritt och litelitelite galopp i skogen idag alltså. Hade en väldigt nöjd och glad tottohest när vi kom in i alla fall :)
 
Jag är så sugen på att raka henne, men det är så onödigt nu när hon inte är igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0