Maja 21/10

Idag var jag och pappa hos Maja igen, jag kommer antagligen fortsätta åka dit på helger tills vi hämtar hem henne, vilket förhoppningsvis blir relativt snart! I alla fall så red jag och Maria ut, och gud vad hon blir fin när jag bara är helt stilla i handen utöver att jag bara lirkar lite ibland och lägger på skänkeln. Mums. Det är himla kul att låta henne gå som andrahäst när man galopperar, för hon är superenkel att hålla in. Men när man sedan släpper henne och låter henne gå på så blir hon så taggad och glad, pluttisen. Hon är så mjuk i munnen, det är nästan helt stört. Jag ska definitivt köpa gummibett när vi tar hem henne, den här mjukheten vill jag definitivt ha kvar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0