Fota?

Jag funderar starkt på att ta med kameran till stallet nu idag, det är himla fint väder. Så planen för idag är att försöka jobba lite på banan från marken, alternativt bara låta henne springa av sig helt fritt. Men det återstår att se, men kameran får i alla fall följa med om vädret håller i sig tills jag går. Idag blir i alla fall en kort stalldag då jag ska följa med pappa till sjukhuset (min lillebror är nyopererad).
Så bilder kommer förhoppningsvis upp ikväll när vi är hemma igen. Och förhoppningsvis ska vi till MyOne i helgen då dom har tvåårsjubileum = reeeeaaaaa :)))

Kommentarer
Postat av: Sara

I like your horse. Hon är otroligt söt!

Svar: Ja din pluttis är ju också himla söt! Ska du tillbaka till Åby nästa år förresten? :))
simpleroutine.blogg.se

2012-10-26 @ 16:39:15
URL: http://fjuarna.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag vet inte... Skulle vara jättekul att åka på ridläger med dig och Mika men jag var inte så jätteförtjust i Åby :/

Svar: Mika ska ju typ inte ens åka någonstans nästa år, hon ska ju typ till London ):Alltså jag började nästan tycka lite illa om Claes i år faktiskt, vet du något annat bra man skulle kunna åka på? :))
simpleroutine.blogg.se

2012-10-26 @ 21:42:44
URL: http://fjuarna.blogg.se/
Postat av: Sara

Tråkmåns .. Fast London lät inte helt fel det heller! Säva utanför Uppsala är mitt favorit ställe. Fin fälttävlansbana, fint stall och mat så det räcker i flera veckor!

Svar: Åh, måste kolla upp vad det är! :))
simpleroutine.blogg.se

2012-10-26 @ 21:57:02
URL: http://fjuarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0