Dagens plan

Nu ska jag alldeles strax gå till stallet och rida (!!), idag blir det reflexerna på. Dock tror jag att jag håller mig till travbanan, men man vet aldrig. Men ridning blir det i alla fall, sen får vi se om vi avslutar med lite lydnad i form utav trick på ridbanan eller inte. Det beror på om det är svinkallt eller inte.

Förresten, är det någon som skulle vilja se bilder och lite text om Celine, en ponny jag red innan jag köpte Pammy - och som jag egentligen skulle köpt? Och är det förresten någon som vet vart hon finns nu? Jag antar bara att hon är såld då annonsen på henne försvann i juli någon gång i år i samband med att hon enbart kostade 16000kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0