Dagens Pammy

Idag har Mika och Rebecca varit här, så dom fick följa med till min lilla pärla idag. Jag tänkte först ta med kameran, men självklart glömde jag den, är det inte typiskt? I alla fall så har hon inte känts riktigt bra idag, så det blev skritt skritt skritt. Ungefär 40-50 minuter tror jag vi var i ridhuset, skrittade lång låg och lekte runt med halsring.
Hon är så fantastiskt duktig för tryck och vikthjälper, med tanke på hur lite jag har fokuserat på att jobba med det. Visst har vi jobbat med halvhalter med sitsen, men inte mer än så. Och tryck på halsen har vi aldrig någonsin jobbat med, så att hon fattar grejen med halsring direkt är otroligt. Vi har idag bara lekt runt, kollat så att hon flyttar ordentligt och lyssnar. Och sluta har vi lekt lite med, hon gör det nästan bättre med halsring faktiskt. Dock är det nog för att jag måste arbeta ordentligt med skänklarna och sitsen, annars har jag lätt för att ta för mycket i munnen.
Men hon har varit jätteduktig och lyhörd, hon verkade så nöjd med att få jobba. Så förhoppningsvis är hon inte jättejobbig i hanteringen imorgon, och så ska vi nog lattja runt på travbanan en del. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0