Bilder - Stallet

Tussie (londonryttaren.se) ville se en rundvandring i stallet, dock på film. Det borde jag kunna ordna någon gång nu under lovet, men tills vidare kan ni få se detta i alla fall. Framsidan utav stallet, våra "gårdshagar" som är urtråkiga och leriga just nu samt lite utav våra mysiga sommarhagar - som jag har lyxen att se från altanen/balkongen hemma. Jättemysigt att sitta på altanen på sommaren och titta på myshästarna.
Och som svar på din fråga Tussie; nej jag står inte på Grana då det är lite långt för mig, jag står i Stall Dåntorp som ligger i Jordbro/Haninge - dvs på andra sidan stan om man jämför med Grana, men bara 5 minuter hemifrån mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0