Åh palla

Idag skulle jag egentligen gått i skolan till klockan tre, men vid två fick jag veta att musiken var inställd. Och då hade ju jag engentligen kunnat åka hem vid tolv, men icke, lärare och rektorer på min skola är inte världens sämsta på att informera om sådant.

Men åter till det hästiga, som ändå är det största syftet med den här bloggen! Igår så skrittade jag och min lilla bebis runt GB-rundan, i mörkret. Det var alltså hela reflexkitet på, synd bara att man inte kan få reflexer att se snyggt ut hur man än gör. Tänk till exempel om reflexjackor var snyggare än vad dom är i dagsläget, då hade det varit mycket roligare att ge sig ut i mörkret.
Men GB-rundan blev det i alla fall, och Pammy verkade himla nöjd över att få skritta ut (det blev även en uppförsbacke i galopp då hon _alltid_ brukar få galoppera där, så jag lät henne). Idag tror jag nog att vi håller oss på banan, och på marken. Alltså lutar det mot lite trick, men jag vet inte vad vi ska göra. Ska jag fortsätta med bugning eller ska jag börja med någonting annat, och i så fall vad? Detta är det enda hon kan - puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0