:(

Det blev tyvärr inga bilder igår då jag hade en kvart på mig att fixa stallet då vi åkte tidigare än planerat till sjukhuset. Hann fota lite på vägen till stallet i alla fall, och förhoppningsvis kan jag ta nya tag under nästa vecka när det ändå är lov.
Så vad tycker ni, borde jag ta tag i mig själv om vädret tillåter och fota lite i veckan som kommer? Känns som att jag inte gjort det på evigheter, men jag har ju trots allt knappt petat på min kamera sen ponny-sm. Så ja, nya tag nu i veckan. Hoppas att det inte kommer mer snö alltså.. Liksom, titta bara vad mysigt det var i våras. Gud vad jag älskar att bara skritta ner till sjön barbacka och ha det mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0