Maja 5/11

Var ju som sagt var i ridhuset (hahaha fin felstavning i förra inlägget alltså) förut, tänkte att jag skulle rida lite kravlöst. Så det blev en ganska öppen, låg form där Maja trivdes himla bra. Dock var hon lite tjafsig och det enda jag kunde fokusera på var att det inre bakbenet hela tiden var någonstans i mitten av ridhuset.
Så ja, när jag sa till fröken i galoppen så blev hon ganska arg, men det är så skönt, hon slänger bara lite med huvudet men om jag sitter kvar och trycker på henne så söker hon sig nedåt igen. Hon är faktiskt lite söt när hon blir arg haha!

Men det blev mycket galopp, mycket trav och lite sidförande, även där blev hon lite arg, gullet. Men jag tror att hon tjafsar för att hon inte orkar riktigt, det känns mest logiskt. Imorgon får vi se vad vi gör, och nu dör min dator strax så jag får blogga om Pammy från mobilen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0