Internetstrul

Har försökt publicera ett inlägg från mobilen i kanske 2 timmar nu, så nu ger jag upp. Istället får jag väl helt enkelt ta det här!

Flickorna har fått röra på sig idag, Gabbie och Pammy följde med runt ridhuset medan jag satt upp på Maja. Och haha när Gabbie skulle ta ut henne från stallet så frös hon fast i dörren, mörkrädd_hezt_03 alltså! Så himla söt.
Men Gabbie som ändå är hästrädd gick med Pammy medan jag skrittade Maja bakom, sen fick Pammy gå in i stallet så att jag hann jogga nya fröken lite på ridbanan.

Maja verkade rätt nöjd över att få springa av sig lite fastän de mörka hörnen var jätteläskiga. Och hon var så mycket mer tillfreds i munnen med ett tredelat bett än ett tvådelat. Så från och med nu blir det alltså tredelat för hennes del, då hon sökte stöd och kändes himla trevlig.
Om några veckor planerar jag att hoppa henne hemma första gången, då ska jag tvinga med mig ett stycke privatfotograf. Gabbie kommer även få följa med lite då och då och fota nu under tiden som hon bor hos mig, så förhoppningsvis kommer det lite fräscha ridbilder på Maja snart :)
Träns Ihopplock Schabrak Lamicell Sadel Bates Caprilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0