Tandläkare nu tack

Majabaja dansade ju på bakbenen häromdan, samma sak i måndags. När jag tänkte ta tyglarna när hon var klar så tänkte hon göra om det - där drog jag slutsatsen att hon måste ha ganska ont i lilla munnen.
Så för henne blir det hackamore tills vi fixat tänderna, vilket hon verkar väldigt nöjd med ändå. Något svårsvängd, men förvisso så red jag barbacka igår när jag testade, samt att mina knän tog död på mig. Idag blir det tyvärr ingen hoppträning men jag och Åsa (Rebell) ska rida bommar/gymnastikhoppning på lördag istället. Det blir nog kanonbra det också, så får vi hoppas att Magnus är frisk tills nästa vecka så att det blir ordentlig hoppning.
Jag ska be mamma ringa till Distriktsveterinärerna så att vi kan rådfråga om Pammy samt få ut någon som kan vaccinera samt fixa tänderna, detta blir nog asbra.

Kommentarer
Postat av: maria

oj då men stackaren har hon så ont,hon var på stav i somras och fixade tänderna men som sagt var så hade hon kvar en del som dom sa att vi skulle ta om några månader,dom vill inte ta allt på en gång så det är nog dax nu. Kram maria

2012-12-05 @ 13:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0