Strömavbrott i 28 timmar

Men nu är det äntligen över! Igår var jag ju ute i snön med både Pammy och Maja, dock hade mamma bara tid att fota P. Det är inga superbilder, men för att inte ens kunna zooma så har mamma lyckats rätt bra!
Maja tänkte jag trimma i ridhuset men det var bara att glömma då det var snöras. Alltså var hon lite överallt med ben och huvud, jag fick ingen kontakt med henne. Idag var det ju egentligen tänkt att vi skulle åkt till Runsten men tack vare strömavbrott och snöoväder så blev det inställt. Lite tråkigt, men lika bra det.

Nu ska jag fixa bilderna på Pammy så slänger jag upp dom så fort jag är klar. Bjuder på en bild på Celine från när vi var på Åby förra året istället, världens sötaste ponny alltså. Vill verkligen veta vart hon hamnat :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0