Snöstorm alltså

Gårdagen var ju bara totalkaos, snöstorm hela dagen. Slutade skolan vid halv tre, jag var hemma vid sju någon gång tror jag? Dvs, jag kom hem fyra och en halv timme efter att jag slutat, hur sjukt är inte det?! Dessutom fick jag gå dom sista tre-fyra kilometrarna hem i och med att detvar helt fullproppat med lastbilar som kört fast osv i industriområdet.
Fick i alla fall promenadsällskap till stallet. Så igår blev en lugn dag för hästarna, vi gick ut alla tre på en gång för att promenera lite. I och med att dom fick stå inne igår så var jag ganska nojig när jag kvällsfodrade (bytte med Lisa som gått över en timme för att ta sig till stallet så hon skulle komma hem lite vettigare tid än typ.. elva), så bara dom hästarna jag _visste_ hade rört på sig fick full alt. halvfull mängd kraftfoder. Resten fick bara någon näve, men det känns lite onödigt att bygga på kolikrisken. Så idag hoppas jag att hästarna får vara ute, och jag tror att jag ska ta med kameran och kila iväg nu på direkten. Så kan jag i alla fall försöka ta mig ut med Maja, fast först fota lite på min inbakade nalle i hagen (haha hon har halstäcke och halsen är alldeles för bred).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0