Min önskelista 2012

  • Pfiff Amaretto (dressyrsadeln jag lånar/testar utav Saga och Harriet då dom köpt en ny).
  • Charles Owen Hampton, att ha som tävlingshjälm och enbart tävlingshjälm.
  • Presentkort på Hööks samt Lyckås (då ska det bland annat införskaffas ett dressyrträns, tävlingsgrejer osv).
  • Pengar in på mitt konto på Tävlingsdatabasen, delvis ska det göras ett ägarbyte och delvis ska jag beställa min licens för nästa år.
Sen är det säkert massvis med saker jag totalt glömt bort, men nu har mamma antagligen sprungit långt bort med önskelistan så jag kan inte kolla. Men detta är vad jag kommer på rakt upp och ner - billigt och bra va..? Jag lär ju inte få allt, men sen fyller jag ju år i januari också så lite kan ju faktiskt vänta tills då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0