Ja alltså..

Appen för blogg.se fungerar inte och därför blir det lite halvsvårt att blogga. Men här är jag!
Igår hann jag inte riktigt med stallet ordentligt, mockade och borstade och så bara. Idag däremot blev det lite hoppning, eller ja, först red jag och Åsa bara bommar. När hon kände sig nöjd fick jag ställa upp lite hinder - eller ja, det blev bara två hinder because of lat.
Avslutade i alla fall på 115-120cm, åååh vad hon hoppar fint när jag sätter tryck i henne och lägger upp en större galopp. Liksom, hur enkelt ser det inte ut?
Förresten tror jag att jag ska fortsätta hoppa på hackamore i framtiden också, hon verkade himla tillfreds och slog inte ett dugg med huvudet som hon gjort tidigare. Dock ska jag köpa ett nytt (mitt är lite halvtrasigt, men användbart) samt ett nytt ludd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0